Sagami

Egentligen ska jag sitta och skriva på en av de många examinationsuppgifterna jag har att göra i den här kursen, men jag råkar vara mästare på att skjuta upp och hitta på annat att göra när det finns måsten i livet. Så här sitter jag och skjuter upp (O_o) plugget och funderar på morgondagen - då ska vi nämligen på restaurang ett helt gäng och det kommer bli riktigt trevlans tror jag. Särskilt kul lär det bli att se hur det ska gå för F att hitta något han vågar äta, hehe, det är nämligen en japansk restaurang och F är inte som jag som äter allt i världen :p

Det var förresten det jag egentligen ville berätta; vi är hemma från Irland nu, for good, och det känns toppenbra! Så nu vet alla det ;>


Kommentarer;

Stina

Välkommen hem tjejen! =D och härligt att F äntligen är hemma igen. Va gott det låter me japanskt!



Krams

2010-02-05 @ 18:03:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: