Assassin

Det känns som om jag ska döööö (läs: spy) hela tiden. Blä, vad äckligt det är. Känns dock bättre om jag dricker ett glas samarin så snart får jag lov att ta ett till. (Jag är alltså inte magsjuk för äta som jag brukar går bara fint, och maten stannar faktiskt. FYI)

I morgon klockan tolv ska jag få lite mer färg på benet, riktigt nice. Hoppas Carro orkar vara med som hon sagt att hon vill, annars kan det bli lite långtråkigt. Då får jag väl småprata med tatueraren eller ringa en annan vän, blir fint.

Nä, det här var kanske inte så givande. Jag borde börja läsa boken gruppen ska ha seminarium om på torsdag...


Kommentarer;

uppe

tatuera sig? du? what is happening? :p

2010-01-20 @ 13:48:38
Saari

Illamående är ju så sjuuukt jobbigt! Till och med jag som haft grav emetofobi tycker att det ibland skulle vara bra att bara spy så att det gick över. I alla fall när man är typ åksjuk. Det är faktiskt inte så ovanligt att sjömän som blir sjösjuka tillslut dränker sig hellre än att må illa.



Jag längtar efter att få se din tatuering! TEH WIN!

2010-01-20 @ 17:22:27
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: