Good times



Devin och Siri har med tiden blivit riktigt gulliga mot varandra, och Siri fräser inte längre åt Devin när hon vaknar och upptäcker att han lagt sig alldeles intill henne. Istället börjar hon tvätta honom, nästan tvångsmässigt, haha.

Jag sitter och försöker sätta mig in i litteraturen till den nya kursen jag läser; Specialpedagogik. Det är riktigt intressant och mycket egen tid att planera, så jag tror det här kommer bli en bra kurs ;) Dock är det lite svårt att plugga innan katterna fattat vinken och bara vill busa. Nu är det däremot alldeles lugnt (se nytagen bild) så jag ska återgå till mitt läsande. :)


Kommentarer;

Stina

Hihi, va söta dom är tillsammans!

2010-03-30 @ 20:27:48
Disas matte

Hejsan! Hittade hit via http://repos.blogg.se/djuren/ Devins syster Disa har ju flyttat hem till oss. Vi har oxå en kisse till sen tidigare. Han var lite skeptiskt till en kattunge i början men nu leker dom ihop och han är jätte noga med att hålla koll på var hon är. Roligt att få följa Devin genom din blogg. :) Mvh, Julia

2010-04-01 @ 15:27:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: