Livet suger

Jag kan inte dansa ikväll. Vem försöker jag lura? Jag kan ju knappt ens svälja! Bättre vara hemma så jag kan redovisa skräpet imorrn. ARGH! Jag blir så upprörd och ledsen. Jag vill ju dansa! Förbannadejävlaskithelvete!
Dessutom brände jag armen på vattenkokaren och F har inte tid att vara tröst för han har råkat skriva sitt lösenord till nå crap så att folk såg det (på irc nånstans) och då är det viktigaste att ändra det på alla ställen där han kan tänkas ha det (fast han redan gjorde det innan jag brände mig). Alltså måste han oroa sig över det. HALLÅÅ!? Jag är faktiskt bränskadad och ledsen och trasig i halsen. Jag då?! :(


Kommentarer;

hanna

men åh! livet! jag kunde tröstat dig! du skulle ha ringt ;) hoppas det känns bättre nu! KRAM!

2008-09-23 @ 21:44:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: